יום שני, 26 בנובמבר 2012

הכל זה רק בראש שלי ?


נהגת המונית אמרה לי שהיא מעדיפה שאני אכנס מאחור.
הבחורה ששפכתי עליה במועדון את הוויסקי בטעות, נאנחה ואמרה "אויש, אני רטובה לגמרי".
הבוסית אמרה לי  "תבוא אלי בהפסקה" .
בשיחת הדרכה על יעילות המחשוב החדש במשרד אמרה לי המדריכה בלי קשר לכלום "אני רוצה לעזור לך לגמור יותר מהר"  ועמיתתי הוסיפה: "כן, גם אני הייתי גומרת הרבה יותר מהר אם לא הייתי צריכה לעשות הכל ביד".
האחות בקופת חולים יצאה מחדרה בחלוק לבן, פנתה אלי ואמרה "אתה יכול להיכנס אלי עכשיו".
בקפה, בחורה בשולחן לידי אמרה לחברתה "אני לא מסופקת" (ואני בטוח שהיא פזלה לעברי).
וההיא שנתקלה כאילו במקרה עם רגלה בשולחן שלי במשרד וקראה לעברי “fuck”  ( בדקתי במילון גוגל אח"כ זה אומר להזדיין ).
לקוחה שהתקשרתי לפרט באוזניה את תנאי ההסכם בינינו אמרה לי בלי קשר: "אני יכולה לבלוע את זה" הייתי מופתע ושאלתי למה היא מתכוונת, היא אמרה: "נראה שאתה לא מנסה לדפוק אותי" (אני דמיינתי שבטון שלה הייתה קצת אכזבה).
כשנסעתי באוטובוס ישבה לידי בחורה עם המון שפתיים שכל הזמן דיברה בטלפון ואני רק חשבתי לעצמי כמה הייתי רוצה שהיא תשתוק ותעטוף את הזין שלי בשפתיים האלו שלה, אך בעודי שקוע בדמיונות שמעתי אותה אומרת לסיים את השיחה: "אני חייבת לנתק כי אני עוד מעט יורדת" – כמעט גמרתי כי חשבתי שהיא מתכוונת אלי, מה רבה הייתה הפתעתי כשהיא התרוממה, פנתה אלי באמת ואמרה בטון קצת לא קשור למה שחשבתי "סליחה, אפשר לרדת?" כמובן שמיד התרתי את שיכול רגלי, פתחתי אותם ונשענתי לאחור. היא הפנתה את ישבנה הצר מולי ובלי לומר מילה עברה לידי וירדה מהאוטובוס.

אני מקווה שזה יסביר לאשתי למה בסוף היום בשכבנו במיטה כשהיא אמרה לי: "אני רוצה לשכב איתך", הסתובבתי צוחק לצד השני ועניתי לה "כן, בטח- אני כבר יודע שהכל זה רק בראש שלי".  

6 תגובות: