יום שני, 10 בדצמבר 2012

זונה

בלילות נסגר הפרח.
בימים נכבה כוכב .
זה בסדר להעלם  מדי פעם ,
זה נכון לנשור בסתיו.

הכל פשוט.
ואת הצבע אפשר תמיד לשטוף.
גלים גבוהים בעוצמתם ,
הופכים לקצף דק על קו החוף.

עצוב עכשיו כי בא לי,
מרגיש עכשיו נורא .
רק ככה אני שמח ,
כשיש לי את העצב כבחירה .

אני יודע שאני חי
כי אם הייתי מת הייתי פחות מוטרד.
והפרדוקס של האושר
הוא משרת שיש לו רק אדון אחד .

מילים גבוהות במשמעותן
מתנהגות כמו זונות כשמשלמים .
הרוב הופך פשוט מדי
אם בסוף העדר משתרכים.

ציפור עוצרת מלנדוד בקיץ,
רכבות שתקו כבר מלשרוק.
וזה בסדר להתעלם מדי פעם,
זה בסדר קצת לצחוק .

אני יודע שאני חי
כי אם הייתי מת הייתי פחות מוטרד.
והפרדוקס של האושר
הוא משרת שיש לו רק אדון אחד .

עצוב עכשיו כי בא לי,
מבואס עכשיו נורא .
רק ככה אני שמח ,
כשיש לי את העצב כבחירה.

תגובה 1:

  1. סופסוף אני נכנסת לבלוג וקוראת קצת, בושה וחרפה שזה לא קרה עד עכשיו, אני יכולה לקרוא אותך שעות, בינתיים קראתי שיר אחד ואתה מהמם...נשיקות:-)

    השבמחק