יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

בסרטים

מציאות נושכת בתמימות של גור
מכאיבה לידיים שמאכילות אותה.
ומקווים שהיא תגדל להיות-
משהו נאמן ואוהב,
שיהיה נעים להסתובב לידה

ובסרטים הכול תמיד מצטמצם
לפעולה אחת אלימה .
היא פותרת את כל הקשיים
הגיבור נישאר בסוף -
האני זו המטרה !

פתאום היא אמרה :
אתה יודע למה סקס זה כזה טוב ?
למה אנחנו אוהבים כולכך ?
כי זה הכי קרוב לטבע מבחינת הישרדות.
זה משא ומתן בלי בושה ומילים מיותרות,
פשרה של גוף לגוף בלי יכולת להתפשר.
ככה זה סקס טוב , אין פשרה.
אתה בא לנצל אותי ואני אותך,
ולא אכפת לי ממך- רק משתמשת,
שיהיה לי טוב .
ובגלל זה הסקס שלנו טוב
שגם אתה בא לנצל אותי
וגם אתה לא בא במשא ומתן.
ואנחנו כולך כך דומים שזה מפחיד.
ובגלל זה אני כולכך נהנית לנצח אותך
יש משהו במין שלך
שמזכיר לי שאני לא מוכנה להתפשר...

ואני רק הקשבתי, ורציתי שתסתום,
אז נתתי לה נשיקה .

ובסרטים תמיד הכול מסתכם בסיפור אהבה
ובסרטים מספיק לנו רק שבסוף רוכבים לעבר שקיעה  
אך מציאות אוחזת בשיניים רכות
להזכיר לנו במילים מיותרות-
מטרות ופשרות




תגובה 1: